De vierde editie van Beste Allround Hoefsmid van Nederland zit er weer op!!
En wat hebben we een topdag gehad!! Prachtig weer, veel bezoek, supermooie locatie en niet te vergeten een groot deelnemersveld van gediplomeerde smeden en leerlingen.
Een fijne en collegiale sfeer, waar weer veel geleerd is en iedereen weer mooie feedback had om mee naar huis te nemen!
Met dit jaar twee (!!) extra rubrieken erbij was het een uitdaging om te organiseren, maar wat hebben we weer intens genoten!

Gefeliciteerd aan alle deelnemers, met in het speciaal de winnaars:

Beste Allround Hoefsmid Open Klasse:
Gertjan Salm – Overall winnaar Beste Allround Hoefsmid 2024
Alexander Berghuis – Categorie Beslag
Maarten Abbink – Categorie Ergonomie
Maarten Van Hal – Categorie Veiligheid
Wytze Zwart – Categorie Klantcontact

Derdejaars Leerlingen
????Emily Klerk
????Niels Akkerman
????Arnold Hendriks

Tweedejaars Leerlingen
????Boris Velthuijs
????Gert Wouters
????Zen de Wit

Eerstejaars Leerlingen
????Teun Cupper
????Sterre Valk
????Frenk Elzenga

We bedanken alle deelnemers, juryleden, sponsoren, vrijwilligers, bezoekers, dierenarts, speaker, fotograaf en iedereen die we nog vergeten. We zijn elk jaar weer ontzettend dankbaar voor iedereen die meehelpt dit evenement tot een succes te maken.
En in het bijzonder bedanken we Anita en Piet van Kempen, zonder hun locatie ‘Van Kempen Sporthorses‘ en hun tomeloze inzet hadden we niet zo’n prachtig evenement neer kunnen zetten.
Tot volgend jaar!

Foto credits: Nadine Cardinaels Tikvah’s Pet Photography

Binnenkort volgen de foto’s en de datum voor onze jubileumeditie 2025!