Geachte deelnemers, supporters en paardenliefhebbers,

Het is met groot genoegen dat wij de winnaars van het “Beste Allround Hoefsmid”-evenement bekendmaken. Dit evenement bracht enkele van de meest getalenteerde hoefsmeden samen, die streden om de titel van de ultieme vakman in hun ambacht.

Na zorgvuldige beoordelingen en intensieve competitie willen we graag de volgende hoefsmeden feliciteren met hun uitzonderlijke prestaties:

Overall winnaar: Gert-Jan Salm Met ongeëvenaard vakmanschap, precisie en toewijding heeft Gert-Jan de jury weten te overtuigen. Zijn bekwaamheid in het vak, oog voor detail en passie voor het welzijn van de paarden maken hem de welverdiende winnaar van de titel “Beste Allround Hoefsmid.”

Overall winnaar leerlingen: Sterre de Zeeuw Haar toewijding, inzet en indrukwekkende prestaties gedurende het hele evenement hebben Sterre terecht tot de uitblinkende leerling gemaakt. Haar passie voor leren, haar vastberadenheid om uitdagingen aan te gaan en haar vermogen om te excelleren in diverse aspecten van het programma hebben flinke indruk gemaakt op de jury.

Categorie beslag: Hilbert Lemstra Een hartelijke felicitatie aan Hilbert, die een indrukwekkende eerste plaats heeft behaald in categorie beslaan. Zijn technische vaardigheden hebben de jury diep onder de indruk achtergelaten.

Categorie Ergonomie: Nick Koning Op de eerste plaats voor categorie ergonomie hebben we Nick Koning. Zijn creatieve gebruik van hulpmiddelen om ons werk zo optimaal mogelijk te maken, zijn niet onopgemerkt gebleven. Zijn bijdrage aan het evenement is bewonderenswaardig.

Categorie Klantcontact: Mathijs Hordijk Onze felicitaties voor categorie klantcontact gaat naar Mathijs. Of het nu gaat om het oplossen van problemen, het verstrekken van informatie of het creëren van een positieve ervaring, Mathijs heeft laten zien dat klantcontact voor hem veel meer is dan alleen een taak.

Categorie Veiligheid: Maarten van Hal Voor categorie veiligheid willen wij Maarten feliciteren met zijn eerste plek. Zijn aandacht voor detail, proactieve benadering en vermogen om effectieve veiligheidsmaatregelen te implementeren hebben de hoogste waardering van de jury verdiend.

We willen alle deelnemers bedanken voor hun deelname en voor het delen van hun passie voor het vak. Jullie hebben dit evenement tot een groot succes gemaakt. Ook willen we onze gewaardeerde juryleden, Harry Langenburg, Johan Dollen, Jan Koppelman en Dries Boink bedanken voor hun deskundige beoordelingen.

Tot slot willen we ons publiek en sponsors bedanken voor hun voortdurende steun. Samen hebben we bijgedragen aan het vieren van vakmanschap en liefde voor paarden.

Gefeliciteerd aan alle winnaars en deelnemers!