ZZP Nederland organiseert op zaterdag 13 april 2024 in Nijkerk de Dag van de ZZP’er. Tijdens deze dag vieren we het ondernemerschap en is er volop gelegenheid om kennis op te doen en je netwerk uit te breiden. Op de Dag van de ZZP’er zullen meerdere keynotes en zzp-talks plaatsvinden van interessante sprekers zoals Mark Tuitert en Martin van Kranenburg. Ook is er een informatieplein waar onder andere de Belastingdienst en ZZP Nederland aanwezig zijn.

Omdat wij als vereniging collectief aangesloten zijn bij ZZP Nederland, wordt jou de kans geboden om gratis naar de Dag van de ZZP’er te gaan.

De kortingsvoucher kan je vinden door met je aansluitnummer in te loggen op de website van ZZP Nederland, ga vervolgens naar deze pagina: ledenvoordeel Toegang tot de Dag van de ZZP’er en klik op de button. Het programma van het event is te vinden op: www.dvdzzp.nl

Groeten het bestuur