Op zaterdag 13 april 2024 wordt alweer de vierde editie van “Beste allround hoefsmid van Nederland” (BAH) gehouden, waarin gestreden wordt om de Duo Hoof Wisselbeker, georganiseerd door de NVvH.

Dit jaar is er niet alleen een rubriek voor de gediplomeerde smeden, die een paard rondom gaan beslaan en derdejaars leerlingen, die een paar diagonaal gaan beslaan, maar zijn er ook rubrieken voor de eerste- en tweedejaars leerlingen die hun skills kunnen laten zien bij het bekappen en beslaan van een dode voet.
Voor iedereen is er dus plek bij dit geweldige evenement!

Uiteraard wordt er weer beoordeeld op de vaste onderdelen: bekappen & beslaan, ergonomie, veiligheid en klantcontact.

De voorbereidingen zijn in volle gang en we kijken uit naar jouw inschrijving! En natuurlijk die van jouw leerling.
En natuurlijk wordt deze dag weer mede mogelijk gemaakt door onze vaste sponsoren, aanwezig met een stand en wordt de catering weer verzorgd door onze collega Tobias van den Heuvel van de Roze Wolf.

Dit alles vindt weer plaats op de vaste locatie bij collega Piet van Kempen
Van Kempen Sporthorses
Sprongseweg 7, 5447 PK Rijkevoort

Wacht niet langer en schrijf je in via de portal op onze website!

Wij verheugen ons op een leuke en gezellige wedstrijd!

Bij vragen kan je telefonisch contact opnemen met Els van der Vorm, 0611462661

Bestuur NVvH